Poradnia zdrowia psychicznego specjalizuje się w diagnozowaniu, leczeniu oraz zapobieganiu zaburzeniom psychicznym i emocjonalnym. W ramach poradni zdrowia psychicznego pacjenci otrzymują kompleksową opiekę psychiatryczną i psychologiczną, która obejmuje różnorodne formy terapii oraz wsparcia psychoterapeutycznego.

Usługi świadczone w poradni zdrowia psychicznego mogą obejmować:

  1. Konsultacje psychiatryczne: Diagnozowanie i leczenie różnych zaburzeń psychicznych, takich jak depresja, nerwice, zaburzenia lękowe, schizofrenia, zaburzenia afektywne czy zaburzenia osobowości.
  2. Psychoterapia: Udzielanie wsparcia psychologicznego oraz terapii dla osób zmagających się z trudnościami emocjonalnymi, problemami adaptacyjnymi, traumą czy kryzysem życiowym.
  3. Farmakoterapia: Przepisywanie leków psychiatrycznych i monitorowanie ich skuteczności w leczeniu różnych zaburzeń psychicznych.
  4. Diagnoza i ocena psychologiczna: Przeprowadzanie badań psychologicznych oraz ocena funkcjonowania psychicznego pacjentów w celu postawienia trafnej diagnozy i opracowania odpowiedniego planu leczenia.

Poradnia zdrowia psychicznego odgrywa istotną rolę w opiece zdrowotnej, zapewniając profesjonalną pomoc dla osób zmagających się z różnorodnymi problemami psychicznymi i emocjonalnymi, oraz wspierając ich w procesie leczenia i zdrowienia.

Pamiętaj! do lekarza psychiatry nie jest wymagane skierowanie.

 

Wizyta w poradni (do psychologa, psychoterapeuty) w ramach NFZ wymaga posiadania e-skierowania.

Przy wizycie w poradni specjalistycznej pacjent powinien posiadać ważne e-skierowanie, oprócz dokumentu potwierdzającego jego uprawnienia do korzystania z usług zdrowotnych. E-skierowanie jest niezbędne do przeprowadzenia badań diagnostycznych oraz otrzymania świadczeń w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej.

 

WAŻNE:

E-skierowanie do lekarza specjalisty nie może być zastąpione kartą informacyjną z leczenia szpitalnego, izby przyjęć ani szpitalnego oddziału ratunkowego. Jeśli w karcie informacyjnej wskazana jest kontynuacja leczenia, skierowanie powinien wystawić lekarz prowadzący leczenie pacjenta w szpitalu.

 

Odwołanie wizyty/zmiana terminu

Z myślą o Państwa komforcie i oczekiwaniach, a także naszym profesjonalnym podejściu, które wymaga odpowiedniego przygotowania się do każdej umówionej wizyty, uprzejmie prosimy o wcześniejsze poinformowanie Poradni o ewentualnym odwołaniu lub potrzebie ustalenia nowego terminu spotkania, najpóźniej dzień przed ustalonym terminem. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

 

Informacje dla pacjentów

Godzina podana w rejestracji jest jedynie orientacyjnym czasem, w którym planowane jest przyjęcie do lekarza lub wykonanie zabiegu medycznego w Poradni. Ostateczny czas zależy od aktualnego stanu zdrowia pacjentów oraz od przebiegu udzielania świadczeń poprzedzających wizytę, na którą pacjent się umówił. W związku z tym, prosimy o przybycie do Poradni około 10 minut przed podanym czasem rejestracji, aby zapewnić sobie odpowiednią ilość czasu na wizytę. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Metody rejestracji w naszej poradni:

  1. Telefoniczna: Możesz umówić się na wizytę dzwoniąc pod numer telefonu 22 7607 200. Nasz personel rejestracyjny pomoże Ci znaleźć dogodny termin.
  2. Osobiście: Istnieje możliwość zapisania się na wizytę osobiście, odwiedzając naszą poradnię i korzystając z usług recepcji.
  3. Poprzez osoby trzecie: Jeśli potrzebujesz, ktoś inny może umówić Cię na wizytę, dzwoniąc lub odwiedzając naszą poradnię w Twoim imieniu.

Dzięki różnorodnym metodom rejestracji, staramy się zapewnić naszym pacjentom łatwy i wygodny dostęp do potrzebnej opieki medycznej.