Godziny pracy rejestracji
• od poniedziałku do piątku, w godz. 07.00 – 20.00
Metody rejestracji
• telefoniczna pod numerem tel. 22 760 72 00;
• on-line za pośrednictwem portalu e-Pacjent;
• osobiście;
• poprzez osoby trzecie;
Odwołanie wizyty/zmiana terminu
Mając na uwadze Państwa komfort oraz oczekiwania, jak również nasze profesjonalne podejście do pracy – wymagające każdorazowego przygotowania się do umówionej wizyty, uprzejmie prosimy Państwa, o poinformowanie Poradni o odwołaniu i/lub ustaleniu nowego terminu wizyty, przed uzgodnionym terminem.
W naszym Centrum Medycznym każdy pacjent ma możliwość odwołać wizytę na którą nie może się zgłosić, na cztery (4) sposoby:
• osobiście,
• telefonicznie pod nr tel. 22 7607 200
• za pośrednictwem poczty e-mail: odwolaj.wizyte@cmradzymin.pl
• za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Odwołaj wizytę
W celu umówienia nowego terminu wizyty prosimy wyłącznie o kontakt osobisty lub telefoniczny pod nr. 22 7607 200
Należy pamiętać! Odwołanie wizyty jest obowiązkiem ustawowym pacjenta: art. 20 ust. 9 „W przypadku gdy świadczeniobiorca nie może stawić się u świadczeniodawcy w terminie określonym w trybie ust. 2, 7 lub 8 lub gdy zrezygnował ze świadczenia opieki zdrowotnej, jest on obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym świadczeniodawcę”.