Jak uzyskać dostęp do konta?

Celem elektronicznej rejestracji  jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez naszą placówkę oraz oszczędzenie Państwa cennego czasu.
Podczas rejestracji do systemu e-pacjent, należy podać dokładne dane osobowe oraz numer telefonu i adres poczty elektronicznej (e-mail), które posłużą do powiadamiania o potwierdzeniu rezerwacji wiztyty oraz przesyłaniu przypomnienia o najbliższych wizytach do lekarza. Do rejestracji konta zaleca się NIE UŻYWANIE SŁUŻBOWYCH ADRESÓW E-MAIL.
Rezerwacja terminu do lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej, jest możliwa jedynie dla pacjentów posiadających deklarację wyboru lekarza POZ w Centrum Medycznym im. Bityw Warszawskiej 1920 r w Radzyminie.

 

Utworzenie konta

Założenie konta umożliwia Pacjentowi, wielokrotne rejestrowanie się bez potrzeby ponownego  podawania danych. Zakładając konto należy podać login, hasło oraz uzupełnić wszystkie pola prawdziwymi danymi, przepisać kod z sms`a (numer telefonu wskazany przez Pacjenta). Na podany w rejestracji e-mail zostanie wysłane potwierdzenie utworzenia konta. Nastepnie w terminie do 7 dni, należy się zgłosić do rejestracji POZ, w celu potwierdzenia danych podanych podczas utworzenia konta, Pacjent otrzyma e-maila zwrotnego dzięki któremu utworzone konto zostanie aktywowane. Następnie należy się zalogować. Po zalogowaniu przechodzimy do formularza e-rejestracja w celu zarezerwowania wizyty w poradni. Ponadto możemy obejrzeć historię naszych zapisów do poradni, zobaczyć oraz edytować swoje dane, a także zmienić hasło.
Zapis do lekarza POZ jest możliwy na 3 dni kalendarzowe w przód, licząc włącznie z dniem próby rezerwacji terminu. Przydładowo aby zapisac się na poniedziałek, rejestrację będzie można dokonać najwczesniejś w sobotę.
Założenie konta e-pacjent jest równoznaczne z wyrażeniem świadomej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przełanych przez formularz rejestracji. Przesłane dane osobowe do systemu informatyczne podlegają ochronie zgodnie z Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 144, poz. 1204), oraz Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014, poz. 1182).
Poprzez założenie konta e-pacjent, użytkowni wyraża świadomą zgodne na warunki świadczenia usługi określone w Regulaminie Świdczenia Usług Drogą Elektroniczną.

 

Pomoc techniczna

Problemy z rejstarcja on-line można również zgłaszać na adres e-mail: pomoc(at)cmradzymin.pl.
W treści wiadomości należy zawrzeć: login(adres e-mail na jaki było zakładane konto), imię i nazwisko, sześć pierwszych cyfr z nr pesel, nr telefonu kontaktowego oraz dokładny opis problemu wraz ze zrzutami z ekranu (screen). Brak któregokolwiek z wymienionych elementów wydłuży czas podjęcia działań wyjaśniających.
Zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia problemu (dotczy dni roboczych).
Prosimy również o sprawdzanie na swoich skrzynkach pocztowych folderu SPAM. Szczególnie w przypadku posiadani konta pocztowego u polskich usługodawców (np: onet,wp, interia)

Informujemy, iż otrzymywanie kodów SMS potrzebnych do założenia konta oraz potwierdzenia rezerwacji wizyty, jest uzależnione od danego operatora sieci komórkowej. CM Radzymin nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas oczekiwania na ich otrzymanie.

 

W jaki sposób zarejestrować się do poradni POZ za pomocą modułu e-pacjent?

Konto które Państwo utworzą na naszej stronie w zakładce e-pacjent, służy nie tylko internetowej rezerwacji wizyt lekarskich, ale stanowi także swego rodzaju pełną historię leczenia Państwa w naszej przychodni. Z prezentowanego planu pracy należy wybrać dogodną godzinę.
Każdy użytkownik może dokonać tylko jednej rezerwacji wizyty w ciągu dnia. Jeżeli będzie chciał po raz drugi dokonać rejestracji otrzyma odpowiedź o wykorzystanym limicie wizyt.
Dodatkowko wprowadziliśmy podgląd wyników badań laboratoryjnych oraz wystawionych recept, infomracje o zaplanowanych jak i odbytych wizytach.
Za posrednictwem konta pacjenta, jest również możliwość podglądu deklaracji oraz zmian deklaracji.

 

Do jakiego lekarza Pacjent może zarezerwować wizytę on-line?

Obecnie wprowadziliśmy możliwość rezerwowania wizyt z trzydniowym wyprzedzeniem do lekarzy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej, licząc wraz z dniem podjęcia próby rezerwacji terminu.
Udostępniliśmy również możliość rezerwacji terminu do komercyjnych poradni specjalistycznych.
O włączeniu kolejnych poradni będziemy Państwa na bieżąco informować.

 

Czy mogę udostępniać hasło do konta innym osobom?

Należy przechowywać swoje hasło w bezpiecznym miejscu, nie wolno go udostępniać osobom trzecim.
Proszę mieć na uwadze, ze udostępnie danych logowania osobie trzeciej spowoduje dostęp tejże osoby do Państwa danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, adres, nr PESEL, nr telefonu, adres email.
Centrum Medyczne im. Bitwy Warszwskiej 1920 r w Radzyminie nie ponosi odpowiedzialnosci za udostepnienie Pani/Pana danych do logowania.
Za wszelkie szkody wynikłe w przypadku udostępnienia danych logowania, odpowiedzialny jest użytkownik, którego dane dotyczą.

Uwaga! Należy pamiętać, iż:
• Poprzez konto e-pacjent, każdy użytkownik może zarezerwować wizytę do lekarza tylko na wybrane godziny pracy poradni;
• Rezerwacja terminu przez portal jest potwierdzana przez pracownika rejestracji. Dopiero po potwierdzeniu terminu pacjnet jest faktycznie zapisany na wizytę;
• W sytuacji braku potwierdzenia wizyty, prosimy o sprawdzanie folderu SPAM, na swoich skrzynkach pocztowych;
• W przypadku większej liczby zachorowań w sezonie wzmożonych zachorowań, np: na grypę, zastrzegamy sobie prawo do niepotwierdzania wizyt rezerwowanych przez portal;